4th....

Saya dapat bos baru..! Yay! Tn. Hj. juga..;) Memang bos-bos saya jaga selama ini semua Tn. Hj. Semoga menjaga Tn. Hj. Moga cepat-cepat rezeki saya nak buat haji. :)

Pagi tadi minta kebenaran keluar untuk fertility check up at hospital. Bos tanya "Awak pregnant ke?" "Tak la.."

Then dia story fasal sabar dalam menunggu. Owhh...! Very supportive person. "Banyak-banyak doa..ada rezeki awak.."

Teringat kat my 1st bos! Dia selalu ingatkan saya baca Al-quran dan rajin bersedekah. :) Now I know saya dikelilingi orang yang positive dan baik sangat!


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments:

MRS. K said... [Reply to Comments]

bos i pon tuan haji!!!

su su said... [Reply to Comments]

seronok rasanya kalau sekeliling kita positive......

Mama Kembar 3 said... [Reply to Comments]

bagusnya dpt bosses yang camtu. mmg bagus bila dikelilingi org yg think positive camtu, hati kita pun makin tenang & redha je terima ketentuan Illahi kan? and lagi semangat nak terus berusaha :-)