Nur Kasih The Movie



Hola..;) Selamat hari Sabtu! Yay! Today nothing to do. Sebab malas nak jalan. Tapi Cha ajak jalan. -_-' Tengok lah. Mak Long bawa pergi Jusco, Bkt. Raja je lah! ;)



Pagi tadi weolls breakfast nasi goreng. Yay! Fav uncle Haizi. #yawn. And tonight we have a BBQ session..!



Semalam time lunch hour weolls pergi layan movie. Hehe. Sebaik sempat masuk office walaupun...lambat sikit! Sorry bos...-_-' I tengok dengan Roxy.






Sedih wooo..! ;( I memang jenis sensitif sikit...so,nak mengalir je airmata tapi ada Roxy lah! Masuk balik air mata. Haha. Not bad lah cerita dia. Sebab mula dari drama kan? Tengoklah drama pun dah ramai yang tengok. Ini kan movie. I kasi 4 bintang. Suka lah cerita ni ;)



Ala, dia cerita fasal kesusahan dia nak hidup bila Adam tu kena sakit. Nur dengan kegugurannya. Apa pun cerita ni tak lah melalut and memboringkan. Now, maybe I yang melalut. Haha. Lagi satu saya suka nak nangis bila dengan lagu Nur Kasih tu kuat-kuat. Huaa...); Tak tahan...sedih...macam nak raya puasa kan? Lagi-lagi mengenangkan baju raya tak ada orang nak jahitt! Sedih tau! I tak nak baju beli. Tak ada size. Huaa..);



Okey lah. Daa..wanna buy some groceries for tonight! Happy weekend darlings!




1 comments:

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

pesal lak ade aku x nak nangis? hahahaha...lawak lah org sebelah dah teresak2 dah..kite je hati kering..kahkahkah!