Sedih....




Sedih sangat bila dapat tahu anak yatim kena timbus dengan tanah runtuh minggu lepas. Lagi pula on the way pergi kerja HOT FM cerita isu penyelamatan kanak-kanak itu. Hua... ); Sedihnya. Kesian kan diaorang? Kecik-kecik lagi..);



Malam tadi Haizi tunjuk gambar sebelum diaorang kena tanah runtuh tu. Ya ALLAH...budak kecik yang dua orang tu selamat tak? Siannya dah lah kecikkk...); Muka semua happy :(
); Al-Fatihah.




2 comments:

Hana Faza-same person said... [Reply to Comments]

sedih juga dengar..tapi berunutng diorang sebab Allah sayangkan mereka..tak nak mereka terus melihat dunia yang penuh tipu daya..syurgalah tempat mereka..

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

kesian kan? sedih dgr kat radio pg td..berair tau mata ni..lg sedih dr tgk nur kasih..