TERingin




Asik TER je kan? Haha. Ini pun salah satu...TERingin! ;p



Semalam tengok KL Gangster tengah layan fruits I rasa...macam nak makan nasi impit, rendang and ayam masak kicap. Sedapnya! Pernah lah kan saya and Haizi raya kat Meru. This is 1st time ever. Tak silap masa 1sy year kahwin. Menu my mom memang simple. Tak lah meriah macam rumah orang lain. Ada anak 3 je plus 1, Haizi. Semua lauk boleh masak but saya adalah ketua. Ngeh!


"Umi..masak udang sambal tau.." - Yang lain ikut je...;p



"Umi..hari ni rendang miii..." - Ikut juga.



Sampai Kangah kata lah "Eee..asik-asik rendang.." Haha.
Tapi pagi tadi pergi kafe nampak nasi impit tapi tak ada rendang and ayam kicap. Ada kari daging je. Suka! Jom makan. Kita breakfast!







5 comments:

Mrs. Hakim said... [Reply to Comments]

tadikan kita nampak juga nasi impit.. tapi takde sambal kacang, so kita tak beli.. tapi ada rendang kerang, wahhh!!! sedap tu.. tapi nape tah kita tak beli jugak. kita beli betik sampai 3hengget dgn 2ketul karipap jer.. kita pun kompius tekak kita nak makan apa sebenarnya ni..

sue suriza said... [Reply to Comments]

sedapnya...tetiba lapo pulak..:)

♥mama eza♥ said... [Reply to Comments]

sedapnyer..teringin jugak rendang ngan nasik impit..

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

Mrs. Hakim : kenyang ke makan betik je kak mel? hehe. takpe. orang mengandung mmg mcm tu...sambal kacang? kedai 1st takde eh? ;)

Sue Suriza : hehe..jemput makan -__-'

mama_eza : kan? lunch kang nak nasi impit jugak!

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

terliur..teringat rendang daging mak i..uwaa!!