Thanks you Umi!




Umi kata nak cari baju uniform untuk cikgu sekolah. Hehe. "Jom pergi Jakel nak?" - NAK!!! Haha. I nak cari kain cotton and stripes. Tapi kenapa lah terlupa nak tengok. Sebab dok galak masuk stor Jakel. Kau pernah masuk stor Jakel? Haha. Panas nak mamps!


My mom nak beli kain satu kayu. So, dia tak pasti samada kain yang kami tunjuk tu ada stock ke tak. Senang pilih je kat stor. Boleh? Dapat lah less 20%. Tapi...paling best.............I pun dapat jugak!! Hehe. Suka...! Thanks Umi! Ni bukan baju raya tau. Baju keghoje. Hehe.Pelik ah Jakel ni, boleh diskaun-diskaun, yang sangat pelik tu memanjang je sale. Selagi tak raya kot? Haha.




2 comments:

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

waa..bestnye..tu bukan ummi yg nak kasi, anak yg ronta2 nak kan? hahaha

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

tak okey...;p Mak aku cakap beli untuk Kak long sekali lah...