My Fav : Kuih Tart Nenas




Cewah! Belum puasa sibuk kuih raya. Hehe. Last year my fav kuih is biskut oat kan? Yang kita beli kat PKNS, Shah Alam tu kan. Jangan risau. Cookies tu masih menjadi idaman hati. Tapi kita ada juga suka kuih lain. Contohnya tart nenas.




Dulu I suka gulung. Tapi sekarang suka yang bentuk matahari tu. Hehe. Matahari ke? Tak tahu lah bentuk apa. Kekadang bunga. Sumpah sedap gila. I tak ingat nama kedai dia. Tapi dia macam kilang buat cake/kuih. Sedap sangat!




Ni pepetang karang ni teringat lah pulak! Haha. Hari tu dah bedal 1 balang. Tak cukup. Kena beli lagi ni. Hehe. Nanti kita beli kita tunjuk kat belog ya. Serius. Siapa nak beli pun boleh. Pergi je kedai tu :p




Korang suka kuih apa? Tahun ni NO kuih raya 4,5 jenis!




2 comments:

..nOj.. said... [Reply to Comments]

ala nape cite tat nenas ni. itu no 1 punye feveret tau. baru jap tempah tuk raye ni. taun ni tak sempat nk wat sendiri rasenye. sedapnyeeeeeeeee

farra8979 said... [Reply to Comments]

dah tempah dh biskut raya... sama la, suker gak tat nenas. kadang2 nk sgt beli yg kat petronas tu pun jadi la... ^__^