That's my problem...-__-'


I dont know. What is my problem with that!


Tak berkenan! Tak berkenan! I rimas lah tengok rumput sekangkang kera kat sini! Nak tanam apa ni? Haha. So many things nak pack! OMG! Siapa nak tolong ni....-___-'




7 comments:

*Miss Geli^ said... [Reply to Comments]

erm..cinonet tu, tanam pokok padi la..menyahut saranan kerajaan untuk jadi warga berjimat..takyah beli beras dah

h a i z i said... [Reply to Comments]

tue pic sebelum..b dah trim sikit.. nanti b beli gunting besar tue... :)

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

hahaha. boleh ke tanam padi? :p ala..suoh kita jimat tapi org besar-besar tu tak jimat pon? mana aci?

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

aku x leh tanam ape kat situ sbb park kete 2 bijik dah atas rumput tu. hahaha

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

haizi : good..good...potong kasik habes tau..this week jom pergi kebun? cari rumput carpet?

roxy : haha. ada rumah tu aku tgk siap berbatu-batu cantik tu bagaiii..so creative!

chinta... said... [Reply to Comments]

hehehhe..tanam rumput karpet je...

Qing n Kueen said... [Reply to Comments]

tanam la pokok belacan. ana punya bapak banyak suka itu belacan, boleh tanam ka? :p