Suprise lah sangat...!



Shinnaz : Hari ni nak makan apa?
Haizi : Entah..!
Shinnaz : mengadalah...I tak kisah..sebab I tak p****!

Cont. balik!

Shinnaz : makan KFC je lah!
Haizi : tak nak lah..nasi arab

Eee! Tak habis-habis nasi arab. So many works to do today. Nothing special for today coz hadiah I dah dapat seminggu awal uolls! Haha.

DotDot : Selamat hari jadi, tak dapat bunga ke?

#Dalam hati. Takde kott..); da petang kan siapa je nak hantar. Actually, baru teringat. He never miss to send me flowers. Bulan puasa kot, so bunga pun puasa lah jugak! Haha. Lagi pun dapat bunga bukan boleh makan. Belanja lah buffet ke apa kan? :p Curious punya fasal I ask him! Haha.

Shinnaz : Jap! B takde anta apa kat kita hari ni kan?
Haizi : Antar apa? hadiah jam sudeyy :)

Aduhaiii! Malu sendiri okeyyy! Haha. Kot-kot lah kan.


*



*



*



*



*



*



*




Hahahaha. Jangan nak tipu okey. Orang bunga
tu dah call kita tadi. Siap bagitahu nak hantar bunga! Dah lah you nak suprise mesti tak jadi! :p Apapun thank u! Yor're the best husband I ever had. You make me happy, you make me angry. XOs!



Tada..!





6 comments:

eima said... [Reply to Comments]

wahhhh ...romantik ...

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

alololo sweetnye..bunga purple lak ye thn ni.. hepi besday my bff.. 3 tmpt aku wish nih.. tamak pulak..haha..

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

taklah. hehe. dia kasi 2 tahun sekali je..sob..sob..sob..kalau romantik nak Seth Tan ;p

MRS. K said... [Reply to Comments]

2 taon sekali? akak ni ha, dah dekat 4 taon kawin tak tukar2 jam lagi.. jam hantaran pon dah ketat! muahahaha

♥mama eza♥ said... [Reply to Comments]

nk bunga jugak...uwaaa

sumysya said... [Reply to Comments]

best nya..tiap2 tahun lak tu dpt bunga siap adiah lg...baik tul ur hubby bg hadiah yerk...kite ni kad ke apa pun tk de...