Benci tau..!



Geram betul lah!

"B jangan sesekali nak potong rumput orang!"

"Kenapa?"

"Sebab nak bagi dia sama rata.."

"Dah tinggi tu sama level dengan semen"

"Tak apa! Boleh...jangan potong. You potong siap!"

"Tu dah kuning, kering lah tu letak baja banyak. Tiap-tiap hari nak letak!"

"Hello...ni makanan dia supaya dia menggebu. Bukan sebab dia kering. Panas sangat tu yang kering, kuning"
Bwek!

Elok semalam cakap, hari ni kena potong! Grrr..! Lelebih rajin tau orang potong rumput ni! Hish!! Tsk! Tsk! SOBS!





7 comments:

eima said... [Reply to Comments]

hahahaha lain kali letak sign... JGN POTONG RUMPUT AKU !!

farahfatihah said... [Reply to Comments]

hehehe sian dia..len kali bubuh tanda 'jgn potong rumput' kt area situ ek =P

*Miss Geli^ said... [Reply to Comments]

akak punya rumput tak potong tau..dia potong sampai ke pejalan kaki..lelebih tu sendiri mau ingat..ni siap masuk kawasan umah ko ni ape cer?

bagi upah lebih ye?

.:Mrs. Engineer:. said... [Reply to Comments]

rajin btol tu...hu3...

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

eima& farahfatihah : haha. haruslah kan...;p

Miss Geli : rumah akak rumput banyak sangatttt! hahaha. tak bayar lahhh..tak kosa!

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

Mrs. Engineer : tu lah psll..btw, hari tu sebelum raya kita jumpa awak kat Ariani, Bangi tapi kita malu lah nak tegurrr...hehe...*blushing*

.:Mrs. Engineer:. said... [Reply to Comments]

shinnaz : yeke...ramai sgt org...mmg x perasan sape dh...uhu...wtpe nk malu...tegur je... :)