Wordless Wednesday 7



Orang kata WW tak perlu kata apa-apa kan. Haha. Tapi aku nak cakap jugakkk! ;p

Dulu I memang tak suka tengok lelaki bawa h/bag perempuan. Macam apa je. Siap complaint-complaint lagi. Sekarang hambikk kau! I tak suka bawak barang langsung. Bukan bermaksud kejam atau apa. Tapi seriusly tak suka nak bawak h/bag or apa langsung. So, semua I sangkut kat Haizi. Hehe.


3 comments:

Hana Faza-same person said... [Reply to Comments]

hahahha... itu adalah salah satu kegunaan suami pada isteri ye! kui kui

akak pon dulu mcm kesian kalau tgok hubby bawak hbeg akak..rasa mcm eh mesti dia malu..walaupon dia yg willing nak bawak..tp skrg, eh gentlemen jgak laki bawakan hbeg..keh keh

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

hahaha.. tu lah kan..dia yang willing nak bawak...tapi orang lain tengok, wahh..! over bini dia niii..hahaha

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

amin paling x suke ok! ex bf dulu kemain suke bawakkan, aku lak rimas, wakaka..