Biskut Oat lagii!!! #myfav


Before this pernah cerita kan fasal biskut oat ni kan? I beli kat Komplek PKNS, Shah Alam kan? Yang kedai dia bila kita lalu dari jauh dah bau dia tengah masak muffin, cookies! Kalau bulan puasa bau itu boleh jadikan isu untuk berbuka puasa. Tak tahan!!

Semalam pergi Anjung, Parcel E then ada nampak orang jual cookies and muffin. Nampak sedap! Then I nampak biskut oat ni. Ish!! Nak beli lah! Dah lama tak makan!

Tapi kan..tapi kan..apasal tak sama dengan Kompleks PKNS? I rasa dia kedai yang sama. Oven Fresh kan? Dulu dia jual kat foyer Alamanda tu tapi tak beli sebab I pasti kat Komplek PKNS juga sedap!

And dekat Komplek PKNS ni juga lagi fresh! Panas-panas keluar oven. Kau ada?