Menu Raya Haji



3 tahun lepas masa raya kat Melaka asik lah dengan orang sebut Sambal Daging and Sambal Bali. Jenis masakan apa tu? -__-' Sekali rasa sedap kau. Now, dah jadi fav buat tiap-tiap tahun.

Sambal daging Haizi selalu buat. Sambal Bali MIL selalu buat. Raya Haji hari tu buat Ayam Sambal Bali. Super sedap!


kemain belakonnya! ;p



Korang nak tahu apa dia Sambal Bali? Hewhew. Macam Sambal Kicap. Nama mestilah kebabomm kan sebab rasa pun memang sedap melampau. Nanti kalau kita buat kita bagitahu okey. Hari ni kita tunjuk gambar je. ;p

Tapi kalau kat belah Meru, ketupat palas-rendang-sambal udang petai-ayam masak kicap-masak lodeh. Sedapnya!