Sedeyyyy...




Tak ada apa nak cerita pun cuma nak cakap sedeyyyyy...sebab semalam beli ticket Ombak Rindu tapi tak jadi tengok..sedeyyyy....-___-,

Janji jam 6.00pm kat Alamanda tapi sampai sudah tak datang pick up. Sedeyyyyy..6.30pm baru ambil then pergi ke Alamanda. Time tu mesti Aaron tengah part yang "kau suka tak aku pegang bibir kau ni!!" sedeyyy tak dapat tengok!

Dah lah tak dapat tengok, mood nak makan pun ke laut. Sedeyyy...! Makan kat RASA. Makan Mee Sizzling. Tak sedap, tak ada selera. Sedeyy. SOBS. Pergi Carrefour buy some groceries sedeyyy jugak barang banyak tapi tak ada troley!




Sedeyyy...); Semua sedeyyy.




4 comments:

♥mama eza♥ said... [Reply to Comments]

aku g alamanda gak smlm tp xjumpe pon ko..hehehe siannyer..

eima said... [Reply to Comments]

alahai siannye..aku lg kesian since 2006 tgk wayang....huaaaaaaaa

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

mama eza : aku balik koje terus pergiii..siap jumpa ajip and kak idah bagai!

eima : sian kat aku kan? tapi lagi sian kat kau! tunggu anak besar sikit baru tgk wayang ya? ;)

Mas said... [Reply to Comments]

betul lah,smlm pun hri sedeeyyy sy ;(