Sedeyyy...



Adoyaaiii );

Tak pernah lagi terjadi sebelum ni. And this is last!

Suppose bos meeting today, 2.30pm butttt....my fault tak masukkan dalam diari bos perubahan masa. Huaaaa...):

Confident okey pagi tadi bagitahu bos "hari ni pagi bos tak ada apa-apa cuma petang je..2.30 petang"

Sekali tu, meeting pagiiii!!!!!!!!!!!!! Huaaaa...); Banyak kali minta maaf kat bos. My fault. Tapi bos kata "tak apa..tak apa..nasib baik saya tak pergi petang ni" tapi hati dia siapa yang tahu kan?

Ni yang rasa down ni!! -____-,

Dapat parcel pun tak menggembirakan dah ):






8 comments:

mamamarissa said... [Reply to Comments]

don't worry dear...tn hj sgt2 ok :)

masa dgn kak jue dulu, kerap dia gi meeting yg cancel last minute...tp dia senyum jer :D

♥ Elin ♥ said... [Reply to Comments]

bos ok jer tuh....:)

jgn susah hari..eh dlm tuh ade apa...khekhekh nak nyibukk jer nih.

eima said... [Reply to Comments]

tp mmg down gile .. rasa bersalah sgt kan ...
pastu rasa cam diri tak bertanggungjawab kan ... aku leh bygkan perasaan ko tu

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

mamamarissa : are u sure? );

Elin : hehe. hopefully bos saya dengan cakap awak ;p

ala..hanger je ;p

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

eima : haahhaha..muah! muah! syg ko! ko mmg memahami aku!!

MRS. K said... [Reply to Comments]

taknak tau sedih u.. boleh? ahaha.. kejam..

just nak tau ape dalam tu? #bizibodi

♥mama eza♥ said... [Reply to Comments]

aku dapat rase sbb aku pon penah gak jadik camtuh..huhu..parcel apekah itu..hehehe

Filla ~ Kasihs said... [Reply to Comments]

wah best nye bos ko? kalau boss aku confirm dia jerit "bloodyfool, what the hell semua lah" hahaha.. sbb tu aku takut buat salah..