6/12 days


Malam tadi nak type msg. Nak bagitahu "Umi, akak dah hantar adik-adik kat rumah" Tiba-tiba sedih. Nak nangis. Asal type msg je nak nangis. Huaa...); Tak suka lah feeling macam ni.

Haizi kata "
Umi pergi seminggu lebih, doakan yang terbaik. Cane kalau umi pergi haji lagi lama, sebulan"

Okey. I nak kumpul duit lah sekarang. I nak pergi haji jugak. #kthxbye


Umi pulak buat ayat sedih "Umi sayang semua. Perpisahan sementara ini akan mengajar kita erti kesinduan (kerinduan). Umi balik jam 8 pagi. Ambik umi nati umi nangis tak jemput"

umi dengan Kangah sangkak!





2 comments:

MamaIcha said... [Reply to Comments]

itu berpisah hidup sayang...kalau la mcm kak jue nie...mmg tak terkata...rindunyaaaaaaa :(

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

I cant imagine. Sad.