Baju Raya from Ho Chi Minh



Ada lah sorang kawan kita ni dok ulang-alik kat Vietnam.  Bestnya! Hubs dia kerja kat sana, so nak tak nak kena lah ulang alik. Kalau tak nanti rinduuuu...;p Last month Sally pulak pergi Ho Chi Minh. Tengok status dia..kemain shopping! Best lettew! 

Kebetulan, kawan office kita ni dah ulang-alik, minta belikan kain for baju kurung. Dengar-dengar cantik and murah! Banyak-banyak corak yang ini kita pilih. Nice! Purplish! Thanks Ann! Muah! Muah!


And this one untuk Kakak Demok and Ara. Butterfly lah kita tahun ni. Yay!




5 comments:

Ikin Othman said... [Reply to Comments]

wah shinaz. cantiknye kain2 tu. berkenan sgt2. kalau buat kurung moden tu cantik sgt

Ikin Othman said... [Reply to Comments]

kain cantek! ni kalau buat kurung moden ni, konfirm meletup

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

Ikin : mekasih. memang cadangnya nak buat baju kurung moden :)

Nazirah Azeman said... [Reply to Comments]

cantik nyer kain kain tuh.ho chi minh mmg tempat jual kain baju kurung yg cantik2.rege pun x la mahal melambung lambung.dah siap baju nnt,jgn lupe upload

ayun retro said... [Reply to Comments]

cantik baju tuh k.long.. wat kurung moden cantek k.long..wahh.. raya sakan u! <3