Neelofa : Akhirnya terkeluar jugak! Hahaha



Ya ALLAH!! Semalam balik dah lah malam. Penat gilo.  Ada beberapa urusan yang perlu di selesaikan. Sigh. Penat gila yang hamattt!!  Sampai rumah dalam 9pm lebih.  Rasanya nak terus basuh baju and tidur. ZzzZz. Tak larat dah mata ni. Bukak pintu, terus dengar suara anak-anak bulus I itu menangis-nangis. Haha. Nangis ke? Entah-entah bergumbira kat dalam bilik! Hehe. Selalunya yang over menangis itu adalah Jack. Neelofa agak pendiam sikit. 

Tapi jangan disangkan pendiam itu ok.  Jenuh lah nak layan anak dara bulus I sekor tu. Huaaa... ); 

Basuh baju kat luar. Tiba-tiba macam nampak sekor kucing. Jalan-jalan kot. And dengar suara Neelofa.  Eh? Macam dekat. Tapi ye lah dekat sebab bilik diaorang dengan mesin basuh dekat sahaja.  Tapi makin lama, makin kuat pulak! Rupanya..yeah! Neelofa dah berada di luar bilik.  Tinggal nak terjun sahaja. Agaknya tak berani kot. 

Ini adalah percubaan 2,3 kali nak keluar.  Letih tengok Haizi nak bukak net tu satu-satu nak ambik dia. Yang jantan okey je. Sigh. 

Lofa, kita tak marah awak keluar tapi comel gila awak tersepit kat tingkap! Hehe.





2 comments:

Nazirah Azeman said... [Reply to Comments]

hi lofa,comel nyer terkepit tuh.hihihihihihi.bp la agaknye berat lofa nih

:: Riri-Fatieha ::~ said... [Reply to Comments]

gile comel your Neelofa. Nak satu!