Today...!'m 26 y.o !!!



Apsal eh? I selalu ingat umur I 23 y.o? Haha.  Why? Why? Daasarrrrr...tak sedar diri!! Hehe. 

Sejak semalam I dah tanya hubs "Eh..you nak bawak I pergi dinner mana???"

"Ada lah..rahsia!!!"

Tak suka okey rahsia-rahsia.  Baik bagitahu.  30 minits jugaklah duduk luar sebab nak suruh Haizi bagitahu kat mana nak dinner. Kalau tak, tak mahu masuk rumah! Haha. Nak tahu jugakkk tu!  Bila dah tahuuu.. I rasa macam tak best pulak tempat dia nak bawak tu. Bukan tak best.  Malas lah kat situ semua tempat orang standard-standard. La niiii...I need rest! Nak bermanja-manja gitu. Tak nak hadiah.

Kenapa ramadhan kali ni terkejar-kejar? Dugaan apakah ini?  Semua macam cepat.  ); I need massage, pedicure, manicure and hair treatment. Semua ni tak sempat buat. -__-'

So, happy birthday to me!





7 comments:

MRS. K said... [Reply to Comments]

hepy besday yayang!!!

Nazirah Azeman said... [Reply to Comments]

hepy bday shinnaz

cujen said... [Reply to Comments]

ya allah i pun rasa benda yg sama... ramadhan kali ni cepat gile..apa pun x sempat buat

♥mama eza♥ said... [Reply to Comments]

hepy bufday dalink...semoga semuanya yang terbaik ...

Filla ~ Kasihs said... [Reply to Comments]

happy bday shinnaz! suh hubby bawak gi tido hotel, resort ke, alah kat cyberview tu je dekat, best plak tu ;)

eima said... [Reply to Comments]

wahhh manjakan diri gitu ...

Liyanaroxx said... [Reply to Comments]

Happy birthday to u dear!