Istanbul Aku Datang

 
Today sangat lengang. Hehe. Parking pon tak berebut. So, pergi Alamanda tadi dengan sukahatinya. Hehe.  I tengok Istanbul Aku Datang.  Best wooooooooooooooooooooo! 4 star lah I bagi sebab I suka.  Korang tengok lah. Tengoklah. Best. Gedik. Love. Loyalty. Scenery. Funny. Haha. 



Kawan I kata sepatutnya Fazura yang jadi Dian, tapi diganti dengan Lisa Surihani. Bila tengok balik cerita ni kan sesuai jugak Fazura yang jadi tapiiii..kalau heronya Tomok/ Beto tak sesuai kot! Hahahahah...Lisa dengan Tomok pun tak sesuai. Gandingan yang tak mantoppp gituu. Tapi dengan Beto okey lah dengan Lisa. FYI, Lisa super cun melecun and comel!

Yusry kalau tengok bini dia dalam Istanbul Aku Datang ni mesti dia kata "you ni cun lah..cantik, hot and comelll..you're doing great bebeh!" Wahahah..memandai je kan! Huahua. Yusry ke aku? Lalalala~ I dont know why lah I tengok Tomok kan asik nak gelak je hakikatnya dia tengah berlakon marah ke apa. Rasa macam budak yang nerd gila and psikik. Boleh? Lainlah Beto, bersahaja and cool!

Istanbul jugak sangattt cantikkkk!!! Nak simpan duitlah pergi sana. Seriusly, cantik! Jom Haizi gemok kita pergi Istanbul!  Istanbul Aku Datang ni simple movie.  Kalau nak expect more boleh tengok cerita AJI NOH MOTOR yang pakai cekak Mickey Mouse masak Anugerah Skrin. Please lah! *muntah 200x* Choi! Choi!





2 comments:

eima said... [Reply to Comments]

cam biasa aku tgu kuar kat tv je la ....hehehe

Anonymous said... [Reply to Comments]

BEST KN??MARI LAH KITA KMPL DUIT KE ISTANBUL...