Hantu Kak Limah 2 : Husin, Mon & Jin Pakai Toncit


Assalamualaikum :)

Hari Jumaat hari tu saya dan officemate saya telah pergi tengok wayang! So eksited you know! Maklomlah Hantu Kak Limah Balik Rumah yang lepas 8 kali uolls tengok! Lawak tak hinggatt!  Tapi yang no. 2 tu tak sebest yang pertama. 

Cerita dia fasal Ayu yang masa kat HKLBR dulu tu..yang kat balik pokok pisang tu...pastu dia pakai baju merah.  Ayu tu Avaa Vanja kan? Tapi dia masuk kat dalam badan Mon (Ezlyn).  Motip? Haha. Ke aku yang tak paham cerita tu. Part awal sampai ke tengah-tengah dah ok (y) bila masuk tang Jin Pakai Toncit cari anak teruna tu macam tak boleh blah! Rashidi Ishak ke Jin Pakai Toncit? Seriusly, annoying okey. Motif ada raksasa dalam cerita Ultramen dalam cerita ni. I is konpius. Suka permainkan hati perasaan I tau!

3.5 star je! Yang lawak tang JKKKKKKKKKKKKKKK...K sahaja ok! Yang paling cantik is Kak Limah, very the botoks! Kelasss!

Bye!




2 comments:

nUR_rOsALiNdA said... [Reply to Comments]

Alamakk...
Cam nak tgk la citer ni..

*Miss Geli^ said... [Reply to Comments]

mak aku bole tido weih tengok cite neh..

seriusli ....boring!!